Treningi

Stosuję głównie metody treningowe służące przywróceniu równowagi w ciele takie jak Pilates, trening powięzi, rolowanie, trening mięśni dna miednicy. Jednak największą uwagę przywiązuję do tego aby trening był bezpieczny i dopasowany indywidualnie do każdej osoby z którą się stykam na sali treningowej.

Osobiste doświadczenia spowodowały, że wyspecjalizowałam się w trenowaniu osób z zespołami bólowymi kręgosłupa z zastosowaniem metody Mc Gilla, treningu powięziowego i elementów Pilatesu. Oprócz tego moja oferta jest skierowana głównie do Kobiet 40+ i do Seniorek, które potrzebują bardzo zróżnicowanego treningu uwzględniającego zachodzące zmiany hormonalne oraz w przypadku Seniorów powolną utratę sprawności fizycznej i siły mięśniowej.

Trening w zespołach bólowych kręgosłupa

Trening skierowany do wszystkich osób zmagających się z bólami kręgosłupa, nie tylko przewlekłymi. Polecany wszystkim spędzającym wiele godzin w wymuszonej pozycji np. za biurkiem, za kierownicą.

Trening Funkcjonalny

Trening angażujący wszystkie partie ciała. Opierający się na ćwiczeniach wielostawowych imitujących ruchy wykonywane podczas codziennych czynności.

Trening Pilates

Trening wzmacniający całe ciało bazujący na metodzie Pilates.

Joga

Zajęcia indywidualne Hatha jogi prowadzone przez dyplomowanego fizjoterapeutę.

Trening Aktywny Senior

Trening przeznaczony dla wszystkich osób 65+

Rolowanie i trening powięziowy

Trening bazujący na technikach automasażu oraz dynamicznego rozciągania z użyciem profesjonalnego sprzętu marki Blackroll®.

 

Chcesz uzyskać więcej szczegółów lub po prostu zapisać się na zajęcia? Napisz do nas na adres: studio@kasiagruszczynska.pl. Możesz również wypełnić formularz kontaktowy, w tym celu kliknij poniższy przycisk.

Share This
Treningi